Oddziały Gimnazjalne

Szkoły Podstawowej

nr 2 im. Bohaterów Westerplatte

w Myślenicach

W dniach 13-14 czerwca 2011r. wybraliśmy się na kolejną wycieczkę z koła turystycznego. Tym razem w jej programie znalazły się szczyty i miejsca Beskidu Żywieckiego.

O 7.30 wraz z panem przewodnikiem wyjechaliśmy spod naszego gimnazjum do Korbielowa gdzie znajdowało się przejście graniczne. Stamtąd wyruszyliśmy pieszo do schroniska na Hali Maziowej. Prowadzeni przez pana przewodnika dzielnie pokonywaliśmy trasę, która trwało ok. 2 godziny. Po drodze robiliśmy przerwy, aby odpocząć, napić się, coś zjeść, nabrać sił na kolejne strome podejście. Mogliśmy wtedy zrobić zdjęcia i podziwiać piękne widoki, a nasz przewodnik ciekawie opowiadał i udzielał nam cennych wskazówek na temat pieszych wycieczek po górach. W schronisku prawie każdy z nas skorzystał z możliwości zakupienia i zjedzenia gorącego posiłku w znajdującym się tam bufecie. Następnie udaliśmy się do pokojów, w których mieliśmy nocować. Po odpoczynku w schronisku w udaliśmy się na szczyt Pilska. Oglądanie pięknych widoków umożliwiła nam pogoda. Po stromym zejściu ze szczytu odbyło się zaplanowane ognisko. Każdy mógł upiec na ogniu kiełbasę i wesoło pośpiewać. Następnego dnia, po spakowaniu swoich rzeczy wyruszyliśmy niebieskim szlakiem na Halę Rysiankę. Stamtąd zeszliśmy do Sopotni, gdzie czekał na nas bus, którym wróciliśmy do Myślenic. Wszyscy mimo zmęczenia byliśmy bardzo zadowoleni i będziemy mile wspominać spędzone tam chwile.

Kliknij tutaj, aby obejrzeć galerię zdjęć.

Szkoła Podstawowa nr 2 z oddziałami gimnazjalnymi w Myślenicach

ul. J. Sobieskiego 1
32 - 400 Myślenice
woj. małoposkie
tel. (12) 272 13 38
fax (12) 272 13 38

e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.