Oddziały Gimnazjalne

nr 2 im. Bohaterów Westerplatte

w Myślenicach

Zapraszamy do przeczytania sprawozdania z wycieczki klasy 1e:

We wtorek o godzinie 8.30 z przystanku nad szkołą. Naszym początkowym celem były Wadowice. Już po godziniedotarliśmy do naszego celu. Tam zwiedziliśmy muzeum Jana Pawła II oraz Kościół nieopodal. Mieliśmy tam możliwość zobaczenia jak wyglądało życie Karola Wojtyły, poznać jego rodzinę oraz obejrzeć film o zamachu na Jana Pawła II. Następnie wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do Żywca. Wybraliśmy się do muzeum miejskiego na Stary Zamek. Tam mieliśmy lekcje etnografii z przyrodą oraz poszliśmy do komnaty tortur. Następnie pojechaliśmy do Wisły, gdzie mieliśmy trochę wolnego czasu, a potem poszliśmy oglądać figurę Adama Małysza wykonanego z białej czekolady. Około godziny 17.00 wsiedliśmy do autokaru i pojechaliśmy do Szczyrku, gdzie mieliśmy nocleg. Już o godzinie 18.00 byliśmy w swoich pokojach. Potem zjedliśmy obiadokolację.

Następnego dnia o godzinie 8.30 spakowani mieliśmy śniadanie. Pożegnaliśmy swoje pokoje i o godzinie 9.30 wyjechaliśmy pod wyciąg. Tam wyjechaliśmy na Skrzyczne, potem oglądnęliśmy piękne widoki, następnie spacerem schodziliśmy w dół. Po około 3,5 godzinach chodzenia mieliśmy czas na odpoczynek. Potem wsiedliśmy i pojechaliśmy pod górę Żar, na która wyjechaliśmy kolejką i oglądaliśmy śliczne widoki. Następnie z niej zjechaliśmy i wróciliśmy do autokaru. Około 18.30 byliśmy już w Myślenicach. Wycieczka była bardzo udana i każdy wrócił z niej zadowolony i szczęśliwy.

Weronika Kaczmarczyk, 1e

Szkoła Podstawowa nr 2 z oddziałami gimnazjalnymi w Myślenicach

ul. J. Sobieskiego 1
32 - 400 Myślenice
woj. małoposkie
tel. (12) 272 13 38
fax (12) 272 13 38

e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.