Zbliżają się Światowe Dni Młodzieży. W związku z tym wszystkich uczniów naszego gimnazjum zapraszamy do udziału w konkursie fotograficznym pt. „Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016 w moim obiektywie”. Organizatorem tego powiatowego konkursu jest Starostwo Powiatowe Myślenicach.
Cele Konkursu to:
- włączenie się w wydarzenia Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016,
- ukazanie różnorodności wydarzeń i form uczestnictwa w Światowych Dniach Młodzieży Kraków 2016,
- rozwój inwencji twórczej uczestników oraz inspirowanie młodych ludzi do twórczych poszukiwań na polu fotografii.
Warunki uczestnictwa w Konkursie:
Zadaniem uczestników Konkursu - trwającego od 26 lipca do 12 września 2016 roku (tj. do terminu nadsyłania prac konkursowych) - jest wykonanie pracy fotograficznej przedstawiającej wydarzenia podczas Światowych Dni MłodzieżyKraków 2016w okresie od 26 lipca do 31 lipca 2016 roku, w tym:
- wydarzenia centralne – spotkania młodzieży z Ojcem Świętym,
- towarzyszące im wydarzenia o charakterze duchowym i kulturalnym na terenie powiatu myślenickiego, takie jak:
- liturgie,
- katechezy,
- spotkania z ruchami i wspólnotami religijnymi,
- wydarzenia w ramach Festiwalu Młodych.
Każdy uczestnik może przesłać na Konkurs 1. zdjęcie. Szczegółowe informacje dla uczestników Konkursu są zamieszczone w Regulaminie Konkursu.
Informacji w sprawach związanych z Konkursem udziela: Ryszard Grzesiak - Główny specjalista, Wydział Promocji, Strategii i Funduszy Europejskich Starostwa Powiatowego w Myślenicach, tel. 12 372 76 55, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Patronat honorowy nad Powiatowym Konkursem Fotograficznym Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016 w moim obiektywie objął Starosta Myślenicki Józef Tomal.
Pliki do pobrania:
Regulamin Powiatowego Konkursu Fotograficznego Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016 w moim obiektywie – kliknij tutaj.
Załącznik nr 1 - Karta Informacyjna – kliknij tutaj.
Załącznik nr 2 - Karta Uczestnictwa – kliknij tutaj.
Załącznik nr 3 – Oświadczenie – kliknij tutaj.
Zapraszamy do udziału! :)